Blogs

Vul uw eigen inhoud in.

Hoe persoonlijk maak jij je verhaal?

intro image

De afgelopen weken heb ik weer heel wat teksten geschreven voor klanten. Voordat ik start is het belangrijk om antwoord te krijgen op de volgende vraag: “Waarom doe je als organisatie wat je doet?” En de belangrijkste vraag: “Voor wie doe je dat werk eigenlijk?”

Lees meer


Successupport, organisatie 3.0

intro image

(Door Karine van den Noort)

Als communicatieadviseur probeer je altijd alles zo helder mogelijk te zeggen. Concreet, laagdrempelig taalgebruik. Dat heeft 1 nadeel, namelijk dat je de zaken te simpel kunt voorstellen. Zodat je zelf (en anderen wellicht ook) gaat denken dat het ook simpel is

Lees meer


(Ge)wel(d)dadige communicatie

intro image


Communicatie leidt soms eerder tot verwijdering dan tot verbinding. In het publieke domein liggen verwijten, irritatie en woede vaak dicht aan de oppervlakte. De Amerikaanse psycholoog Rosenberg laat zien hoe je in een gesprek bruggen kunt bouwen.

Lees meer


Dé basistips voor je communicatieplan

intro image

En wat dat te maken heeft met kamperen

Lees meer


Peppillen voor marketingvragen

intro image

Lees meer


‘Kun jij hier ‘iets’ mee?’

intro image

Lees meer