intro image

(Door Karine van den Noort)

Als communicatieadviseur probeer je altijd alles zo helder mogelijk te zeggen. Concreet, laagdrempelig taalgebruik. Dat heeft 1 nadeel, namelijk dat je de zaken te simpel kunt voorstellen. Zodat je zelf (en anderen wellicht ook) gaat denken dat het ook simpel is

Dat freelancen geen ondernemen is, dat als je teveel werk hebt, het normaal is dat je andere freelancers aanhaakt. Dat je, als je met je freelance collega's zit te puzzelen op een handige samenwerkingsconstructie, je iets doet wat je gewoon moet doen, niets vernieuwends aan. Dat, als je erachter komt dat klanten het liefste samenwerken met een van jouw freelance collega's, je dan natuurlijk DIE collega naar voren schuift en zelf een stap terug doet. Omdat je weet dat het zich terug verdient. 

Totdat je leest dat er boekjes over zijn. En colleges. Hoe je dat moet doen enzo. Wat? Er is zelfs een naam voor. Een organisatie 3.0.

Hoera, eindelijk hebben wij een status! Leve Successuport 3.0

PS: Wij zijn ook niet gek, dus... ja hoor je kan ons inhuren. Als spreker over organisaties 3.0. Praktijkonderwijs dan he, en heel simpel uitgelegd. Zodat iedereen het snapt. En er wat mee KAN!